пятница, 14 сентября 2012 г.

Портфоліо


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту: Бувальщина как жанр фольклора

Назва навчальної теми:

Фольклор та художня література

Основний та другорядні навчальні предмети

Література, історія


Вік учнів, клас:      13 років, 7 клас


Стислий опис проекту

У цьому проекті діти поглиблять та закріплять свої знання з фольклору. Вони дізнаються, що таке бувальщина, про їх героїв, художні особливості, створять власні дослідницькі проекти.
Мета цього проекту показати дитині цікавий світ бувальщини.

План


Навчальні цілі

Учні розвинуть свої навички 21 століття: планувати, організовувати індивідуальну і колективну діяльність. Навчаться працювати з текстами, аналізувати їх, познайомляться з новими літературними термінами,  будуть аналізувати та синтезувати інформацію для вирішення проблем та відповідей на запитання.

Опис оцінювання 

На початку навчального проекту
Мозкова атака
Обговорення основних запитань
Перегляд презентації вчителя та її обговорення 
Використання «Асоціативного куща»
Таблиця «ЗХД»

Під час роботи
Анкетування
Консультації
Самостійна робота з Формами оцінювання (само- та взаємооцінюванняhttps://docs.google.com/open?id=0ByBuOFnU-UDSMWxheG5jWTE4RGs
Розв’язування задач

В ході проекту
Демонстрація (захист проекту), презентація
Рольова гра
Опитування

Діяльність учнів

Починаємо урок з презентації учителя.
Проводимо опитування та анкетування. Розповідаємо учням загальну теоретичну частину, наводимо поверхневі приклади.
Ділимо учнів на 4 групи.
Перша група досліджує спільне та відмінне в казках та «былинах».
Група два досліджує особливості «былины» як жанру фольклору.
Група три проводить пошук спільних якостей Микули та Іллі.
Група чотири  створює бувальщину  https://docs.google.com/open?id=0ByBuOFnU-UDSZFE2RFVuS3dkZzA
Проводиться оцінювання знань учнів та їх розуміння проекту.
Провести обмін досвіду між групами, отриманим ними досвідом.
По закінченню роботи групи показують свої результати іншим, діляться досвідом і своїми знахідками. Вирішують загальну задачу, яка охоплює всі групи.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище       

Романьков Володимир Олександрович

Фах, навчальний предмет

Філолог-викладач, російська мова і література

Навчальний заклад

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Харківської міської ради Харківської області

Місто\село, район, область


Харків, Червонозаводський район

Контактні дані


0638388114, romankoff62@mail.ru

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

10 – 14.09.2012 р.

Місце проведення тренінгу

Харківський  науково-методичний педагогічний центр Департамента освіти Харківської міської ради

Тренери

Кравченко Марина Олегівна
Корсунський Олексій Юрійович

4 комментария:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Коротко і по суті! Але хотілося б більш детального опису, бо дуже цікавий проект.
    В учительській презетації не змогла ознайомитись зі змістом слайдів через некоректне відображення текста(білий на білому).

    ОтветитьУдалить
  3. Спасибо за комментарий! Презентация, к сожалению, не идет так, как задумывалась!

    ОтветитьУдалить
  4. Я ніколи не думав, що буду мати право на отримання позики, яку мені надали співробітник Педро та його кредитна компанія, яка була дуже гладкою та прозорою в кожній розмові, яку ми проводимо під час процесу позики, я ще раз подякую йому та його кредитній організації за роботу молодець, запропонувавши мені позику в розмірі 22 мільйони євро з низькою ставкою 2 річних доходів, вони є справжньою компанією з реєстром позик на простих умовах. зв’яжіться з кредитною компанією через pedroloanss@gmail.com WhatsApp: + 1-8632310632.

    ОтветитьУдалить